joi, 7 aprilie 2011

Uitare .


    
     Serile vin . Te aştept cu nerăbdare . Deschid calculatorul , dau play la melodia noastră . Îmi aprind o ţigară ... gândindu-mă cum ar fi să te am lângă mine . Amintirile nu îmi dau pace . Îmi amintesc , trăgând fiecare fum din ţigară cu sete , cum odată erai al meu . Zâmbetul tău mă face să zâmbesc cu o tristeţe în ochi . Mi-e dor să mă strângi tare în braţe şi să-mi şopteşti la ureche cuvintele pe care numai tu mi le spuneai . Continui să trag din ţigară gândindu-mă că tu , acum , eşti cu alta . Îţi aminteşti de mine cum eu îmi amintesc de tine ? Stăteai cu mine pe balcon , aducându-ne aminte cum ne făceam pe plac şi ne amuzam când cădeam din pat iar apoi veneai , mă luai de mână şi-mi spuneai gingaş " Te iubesc . " . Mai ştii cum era ? Îţi mai aduci tu aminte ? Te ascultam cu atâta atenţie dar eram atentă la vocea ta , la cum îţi mişcai buzele şi-mi doream să te sărut , să îţi spun cât de mult mă bucur că eşti al meu . Dar nu am apucat să îţi spun nimic din toate astea ...
     Îmi fac o cafea , mă întorc în camera mea unde cândva erai şi tu , acolo , lângă mine . Îmi aprind cea de-a doua ţigară . Melodia noastră încă mă macină . Gândul încă îmi este la tine . Acum , treci pe lângă mine fără să îmi dai măcar o privire . Timpul trece , iar tu ai uitat , m-ai uitat , ne-ai uitat . Ţigara s-a stins , la fel ca şi speranţa noastră . Cafeaua s-a răcit , la fel ca şi relaţia noastră . Afară începe să plouă , la fel ca şi în sufletul meu . Şi adorm pe melodia noastră cu ochii umflaţi şi roşii cu noi doi în gând .

Niciun comentariu: