sâmbătă, 9 aprilie 2011

Iluzii .



     M-ai ademenit în capcana ta . M-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine până peste cap , să te visez noaptea , să mă trezesc în miezul nopţii plângând şi suspinând de dorul tău . Zăresc cupluri pe stradă iar gândul îmi zboară la tine . Mă uit la soare , îţi văd chipul mirific oglindit în el ... zâmbetul acela ...
     De ce ai făcut toate aceste lucruri ? De ce vrei să mă faci să sufăr ? Îţi place să mă vezi la pământ , rugându-mă în fiecare seară la cer să îmi mai dea o bucăţică de putere ?
     De ce în loc să mă faci să râd , mă faci să plâng ? De ce în loc să mă faci să mă simt bine , faci tot posibilul să mă simt rău ? De ce în loc să îmi dăruieşti iubire , tu îmi dăruieşti ură şi dispreţ ?
Când îţi făceam pe plac , eram perfectă pentru tine . Ei bine , sunt o tipă obişnuită ca toate celelalte , căreia îi place să fie iubită , să fie trezită de respiraţia ta , cu un " Bună dimineaţa , iubito . " . Nu sunt perfectă , sunt o fraieră care a crezut în poveşti de adormit copiii .


     " You could love me or not but either way I've got to wake to face another day tomorrow morning . " .

Niciun comentariu: