vineri, 8 aprilie 2011

Ora de limba română .


        O nouă zi , o nouă dimineaţă . Mă îndrept spre şcoală cu aceeaşi faţă adormită ca-n fiecare zi . În drum spre şcoală , mă pregătesc psihic pentru "preferata" noastră oră de limba şi literatura română cu "mirobolanta" noastră profesoară Tudor ( şi spun că mă pregătesc psihic deoarece azi mi-am "pictat" unghiile cu mai multe culori , prin urmare aştept cu nerăbdare să ascult criticile dânsei ) .
     Ajung în incinta şcolii , oprindu-mă la veşnicul nostru magazin cerând dulcea şi nelipsita cafea de dimineaţă . Mă îndrept spre "locul de veci" unde ne pierdem noi pauzele râzând , povestind , savurând fiecare câte-o ţigară , relaxându-ne după fiecare oră , că doar nu suntem animale . O ardem chill ca liceenii rock'n'roll , păi nu ?!
     Îmi savurez liniştită cafeaua şi ţigara , apoi merg spre clasa mea asistând la următoarea noastră oră de limba rămână din acest an şcolar . Ora nici nu începe bine că deja m-a şi zărit cu acei ochi "superbi" de bufniţă pe care îi are : " Ce este cu moda aceasta la voi , nu pot să înţeleg ! Voi , copiii din ziua de azi nu mai aveţi minte . Pe vremea mea nu exista aşa ceva , noi eram educaţi . " . Aşa este doamna profesoară , voi eraţi educaţi , de aceea veniţi la oră şi vă descălţaţi afişându-vă acele picioruşe moi arătând ca pielea unei gâini pârlite că vai , Doamne Dumnezeule , aşa de tare picioarele vă dor !
     Plictisiţi să mai răspundem la criticile ei inevitabile la ore , stăm şi ascultăm cum se contrazice singură în tot ceea ce spune .
      Într-un final , pauza a sosit . Hai băieţi , mergem la o ţigară ? :>

Niciun comentariu: