vineri, 8 aprilie 2011

Dacă ...

                            

     Dacă tu ai fi fost zâmbetul meu , l-aş fi avut şi acum pe buze . Dacă tu ai fi fost inima mea , şi acum ar mai vrea să iasă din piept . Dacă tu ai fi fost ochii mei , te-aş fi avut şi acum în faţa mea . Dacă tu ai fi fost lumina mea , aş fi strălucit şi acum . Dacă tu ai fi fost trupul meu , ar mai fi tresărit şi acum din când în când . Dacă tu ai fi fost aerul meu , acum nu mai eram sufocată , m-ai fi lăsat să respir aerul proaspăt al dimineţii de primăvară . Dacă tu ai fi fost gândul meu , nu l-ai mai fi lăsat să zboare atât de sus . Dacă tu ai fi fost focul meu , m-ai fi încălzit . Dacă tu ai fi fost sărutul meu de "noapte bună" , nu mi-ai fi lăsat buzele uscate să urle de tristeţe . Dacă tu ai fi fost ultima mea ţigară din pachet , nu te-ai fi terminat niciodată , mi-ai fi ştiut acea dependenţă nenorocită . Dacă tu ai fi fost sufletul meu , nu mai era atât de distrus acum . Dacă tu ai fi fost iubirea mea ... ai să mai fii şi în continuare .


Niciun comentariu: